Ben Gazete Okumak İstiyom

Bugün pazar, gazeteler pazar günü bol ilaveli çıkıyor. Ama hangi gazeteyi alacağımı bilemiyorum. Çünkü tarafsız değiller. Bu da gazete satın alırken beni zorluyor.Bakıyorum bir gazete hükümet yanlısı başka bir gazete hükümete veryansın ediyor. Yok havuz medyası; yok ulusalcı;yok dinci(belki); yok bilmem ne yanlısı!!!!! Belirteyim; satılmış kalemler de bu işin ekstrası...Said Nursi: ''Ey gazeteciler! Edipler edepli olmalı.'' der.
Nerede terbiyeli gazeteci? Yalan dolan, iftira, cinayet, mide bulandıran tecavüz haberleri!! İnsanın okuyası gelmiyor...Neyse! Bugün Pazar. Gazeteler bol ilaveli çıkıyor. Gazete eklerinde okunacak şeyler çok. Sanatsal. Kültürel. Sinema. Kitap tanıtım ve Eleştirileri.Bulmaca buldurmaca !!!!!! BEN GAZETE OKUMAK İSTİYOM. Kaleminin ucunda güller açan yazarları okumak istiyom.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...