Mezarlıkbaşı -Soğuk Sokak isimli kitap

9-kasım-2014  Karşıyaka Metro çıkışında bulunun Hakan Cafe'de Şefik Beyle buluştuk .Elinde kırmızı kalemi, kitabımın - bilgisayar çıktısı - düzeltmelerini yapıyor. Çok uğraşıyor...Kitabı beğenmiş. Şefik Beyin, bana yapıcı önerileri oluyor. Sağolsun... ''Kitaptaki konularla  ilgiyi Karşıyaka iskelesinde bir sergi açıldığını, görmem gerektiğini söylemişti.Sergi, Roman yaşantısını yansıtan resim sergisiydi. Bende o niyetle gitmiştim .Çay ısmarladı. Biraz oturdum . Vedalaştık oradan Aylin'in Cafeye geçtim..Şefik Bey,''Peki  Mezarlıkbaşında homoseksüel yok muydu?' diye sormuştu. Bunu Aylin'e sordum Aylin: ''Öyle bir karakter olmasın. Zaten öyle tipleri o zamanlar da mahalle iyi karşılamaz ve barındırmazdı. Külhanbeylik vardı mahallelerde, çocuklara da onun kötü bir şey olduğu söylenirdi. Öyle bir tip koysaydın oğluma bu kitabı okutmazdım '' dedi... Aylin:''Yeni kitabını (bilgisayar çıktısı) çok güzel buldum.Diğer kitapların da güzel ama bu çok çok güzel olmuş. Akıcı. Benim içime aktı, başkalarına da akar; ben eminim.İki defa okudum. Tasvirler güzel''dedi.
Aylin: '' Bence Ferit devam etmeli, burda kalmasın. Onu anlattığın yeni kitapta siz de olun''dedi...
Geçenlerde Yusuf'un büroya uğradım. Bana yeni kitap için para verdi. Daha kitap çıkmadan dört kitap parası peşin aldım Benim için; süper hareket. Allah'a şükür. İnşaallah kitap çıkar.. Yusuf'un büroda; - ortasında, içinde çiçek bulunan vazo - çay tablası ile, çalışanı çay ikram etti... Sehpanın üstünde duran kendi bahçesinin ürünü üç mandalinden birini aldım; çıktım.
Neslihan da kitabın çıktısını ilk okuyanlardan. Oda beğendi.....Hepsine teşekkür ediyorum...Ve dua ediyorum kitabın yayınlanması için...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...