semitizm

Herşeyden evvel, şunu söylemek gerekiyor; birincisi, yahudî=Semit (Sâmî) değil. Yahudî bunu bizzat böyle söyleyerek ‘Sâmîliğe’ (Semitizm ve Semitlik) topyekûn sahib çıkıyor. Oysa, Sâmîlik çok geniş bir kol, bir tarih, bir kültür. Ana dal. İçinde, Aram Süryânî, Keldânî, Asurî, Arab ve İbranî olmak üzere, bir sürü halkı barındırıyor. Yani bir insan anti-semit olmakla sâdece ‘İbranî’nin yahut ‘yahudî’nin karşıtı olmuyor, diğerlerinin de karşıtı oluyor. Yani, ben şimdi anti-semit’im desem, bu benim ‘yahudî karşıtı’ olduğumu göstermiyor, bütün Sâmîler’e karşı olduğumu gösteriyor. Ben, o nedenle ‘anti-semit’ kavramını, yahudî’nin ‘PUŞTÇA ve NAMUSSUZCA ve HERŞEYİ ifsâd ettiği gibi’ siyâset ve ideoloji literatürüne soktuğunu biliyorum. Yahudî’nin imza attığı her türlü ahlâksızlığı söylemek de benim işim. Ayrıca, bilinçaltında, Yahudî kendisinin üstün ırk olduğuna inandığı için diğer Semitler’i saymaz, kendinden başka Semit kabul etmez. Bu onun karakterini göstermesi açısından mühimdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...