ALİ HAYDAR TOPRAK' A SAYGILARIMLA

Yaşamında öne çıkmayı hiç düşünmeyen başka bir insana rastlamadım.Ondaki tevazu hat safhadaydı. Görgülü ve kibar insan Ali Haydar Toprak. İzmir'in entelektüel kesimin sıkça uğradığı Kemeraltı'ndaki sahhaf dükkanına ben de sürekli uğrardım . Her uğradığımda yeni bilgiler öğrenmeden çıkmazdım dükkanından; olumsuz anılarım olmadı hiç; eski kitapların içime işleyen hoş kokusunu duyar çıkardım. Hep güzel anılarım oldu.Yazdığım kitapların  teşekkür bölümünde adının geçmesini dahi istemez '' Ne gerek vardı'' derdi.Çok şeyler öğrendim ben hocamdan.Yazdığım her kitabı onun adına imzalar kendisine hediye ederdim. Mutlu olurdum. Eğer ''Güzel olmuş'' derse mutluluğum artar, tebessümle ayrılırdım.Hiç unutamayacağım her zaman saygıyla anacağım güzel insana Allah'tan Rahmet diliyorum... ''Eğer senin için kenarda köşede kalmış bir çiçek varsa, onu kalbimde taşıyacağım''. Terk ettiğin dükkanının önünden her geçişte duam seninle olacak...  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...