Adonis Vedat.... 24 Temmuz itibariyle..... (not; kalp kapakcıkları iyi çalışmıyordu fakat gelişme iyi, super yani. Şifa Allah'tan)

Bugün hayatımda çok güzel şeyler oldu hastanede işlemlerim tamamlandı ameliyat edecek ekibin yani hekimler konseyinin karşısında oldum her şeyim incelendi dediler ki size ameliyat etmeyeceğiz... Ameliyat edersek masada kalma ihtimaliniz büyük ameliyattan çıkarsanız 1 yıl çok iyi bir bakım gerekiyor bunu karşılayacak aile yapınız var mı.. bir yıldan sonra ayağa kalktığınızı farz edelim bundan çok daha iyi bir hayatınız olmayacak daha zor ve daha meşgule atlı ve sorunlu bir hayat yaşayacaksınız ve ölmeyi isteyeceksiniz.. onun için siz istiyorsanız biz sizi ameliyat yapacağız ama bu maceradan vazgeçin.. sizin yaşınız 40 olsaydı biz hiç düşünmeden sizi ameliyat ederdik fakat bu yaşınızda bu ameliyatı kaldırmanız mümkün değil biz sizin sorumluluğunuzu almayız bunu da söyleyelim dediler... Size verdiğimiz ilaçları kullanmaya devam edin zaten sizin yaşınızdaki insanlar en fazla 90'ı buluyor daha öncesini söylemeyi iyi bir bakımla 90'a kadar gidebilirsiniz gidersiniz hayatım kuralı bu onun için de bunu kabul edin ve yaşantınıza bugünkü gibi devam edin vücudunuzu zorlamayın ağır işlerden kaçının yorulduğunuz zaman oturup dinlenin uyumanıza bakın yeme içmenize bakın keyfinize bakın şimdi Vedat bey karar verin dediler size ameliyat edelim mi etmeyelim mi.. ben de dedim ki ben doktorlara saygım çoktur ve doktor sözü dinlerim o yüzden de sizin tavsiyenizi uyuyorum kabul ediyorum... Ameliyat macerasından vazgeçiyorum dedim.. yalnız her 15 günde bir kan tahlili yaptırtıp pıhtının kontrolü yaptırmam gerekiyormuş ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...