İKİ KADIN (GÜLBİN )

Gülbin'in içinde daima bir gece vardı ve is kokan gazlı lambalarla zor aydınlanıyordu. Dumanı kalbini sarıyordu. Gelecek şimdi uykusuz bir gece geçirdim diyecekti. Gelsin. Burası iyi gelebilir, kuşların şarkıları yaprakların hışırtısı kalbine güzel sesle okunan bir ilahinin huzurunu verebilir. Verir aslında. Ama kafasının içi cam kırıklarıyla dolu; her fikrinde batıyor, kanatıyordu. Bu arada termalin kafesine gittim çay içiyordum. Telefon çaldı.
  - Nerdesin?
   - Kafede çay içiyom
   - Ben de ana kapıdayım
  - Tamam yürü, karşılaşırız. Ben de çıktım
   - Hoş geldin
   - Of ya! Sıkıldım. Bak burası güzel
   - Delirmemişsin?
   - Hıı! Deliremedim
   - Delirmeden geçen hayat, hayat mıdır?
   - Yürüyelim şöyle ya, ormana; derede su akıyorsa ayakları sokarız
  - Barajdan bazen su bırakıyorlar, bıraktılarsa süper. Uyudun mu gece?
  - Uyudum. Dükkanda yattım. Orda rahat uyuyom
  - .......devamı yakında

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sofya Tolstoy Anıları. ( Tam metin)

Son Durak - Tolstoy'un Son Yılı,,- tam metin, sesli okunuşunu YouTube' tan dinleyenilirsimiz-

İZMİR' Lİ BİR ŞAİR VE ROMANCI VE ÖYKÜCÜ NECATİ CUMALI...